måndag 8 juni 2009

I dag har jag blivit kvinna...



... jag har fällt mitt första träd alldelse själv!!! OK det var betydligt mindre än det på bilden och jag nådde det mesta jag behövde från marken och jag hade bara vanlig såg. MEN jag gjorde det alldeles själv!

Eller när blir man kvinna egentligen?

Jag har dessutom haft flera riktigt mysiga/vettiga upplevelser idag - min första nydag:
  • Smekt sammetstapet
  • Rotat bland massor av secondhand fynd och njutit
  • Ätit varmrökt lax
  • Glatts med henne som fått goda nyheter
  • Sagt till en som beter sig idiotiskt att han är en vandrande olycka för sig själv och andra. Vissa behöver söka hjälp...
  • Fått semesterförslag från en kompis som betyder mycket för mig.
Undrar vad som händer i morgon .... nu har det kanske vänt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar